Wednesday, July 18, 2012

Alahai, apa sangat lah kan?

Assalamualaikum !


Hi everyone ! Haihhhh so long, here I am again with my new own post. Same reason, same cause, just because so many things have happened lately, confusing myself when to post up my new entry. Heh Heh. Tapi tu la kan, tengok orang lain relax je boleh update blog bila bila masa. Anytime, with some interesting outputs and infos plak tuh. I was just blank and lost ! Haha.


Today marks my pregnancy to be 32weeks 4 days to be exact and precise :) Alhamdulillah, so far everything is under control. The baby and myself. Except the fact that I have to bear the fatigue and tiredness throughout the day. And at nights, difficulty of having that deep sleep that I used to. But those difficulties and chaos are just part of pregnancy and normal. So as for myself, keep thinking that other expectant mothers out there have survived this, so what is it for myself? Hehe. Orang lain lagi byk yg susah kan. Anak ramai lg, pastu pregnant lagi, so apa sangat lah saya nih. Kecik aja masalah nya. Plus, kan ada hubby yg always ready to dengar luahan hati kita nih. So ape sangat lah kan. Hehe.


So, to keep myself calm and peaceful, mari kita zikrillah. I find it very relaxing and calm bila dgr bacaan Al-Quran. Paling best so far ialah Mishary:s recitation. Hubby la yg introduced. My baby and I love it so much ! Alhamdulillah :)


Oh yes, my 4th sister, kaklah is also expecting and the EDD is just around the  corner. Xlama dah  tuh, tunggu masa je. Tahun ni rasanya paling ramai kot cucu cucu atuk nenek will be born :) 4 inshaAllah hehe


Masa celebrate my birthday. Disneysea :) Arigatou ne abg sayang ! Mmmuahss



Okay, that's all for now. 


Bubye
Ahlami

4 comments:

ADEEYA said...

Bestnya :) ada abg sayang...

LynnAiza said...

dah tak lama dah nii.hihi.
semoga kak ami and baby sihat2 and sentiasa dalam lindunganNya.InsyaALLAH.:)

ise3339 said...

5 la amie.. 2 from me Alhamdulillah..
1 from kak lah, 1 from u, and another 1 from kk jie insyaAllah... Nikmati saat2 akhir mengandung ni..insyaAllah akan jadi kenangan manis bagi kita:)

Janna Wan Muhammad said...

baru jah nok bbetul...tie betul doh, eheheh...