Saturday, October 31, 2009

of nasi kerabu

so, yesterday was the last day of this semester.

insyaAllah the last day throughout this 3-years-course.

semoga Allah permudahkan segala-gala Nya. yang penting. doa + tawakkal jgn putus.


hari khamis baru2 nie. saye buat nasi kerabu (lagi). hehe.

tapi stil xleh challenge nasi krabu my ma buat...

ho las...ikan pon, 'fresh' from the tin tu gak ;p

ni dia nasi krabu nye,




kalau kawan2 saye yg bukan org kelantan, selalu ckp nasi kerabu tu kaler biru aje.

tapi, kalau kat umh, ma saye slalu buat nasi kerabu kuning.

or kalu malas or nk simple, nasi putih pon jadik! yg pnting sambal nyor tu sdp!

and wajib ado keropok! ayam bakar atau ikan goreng celup tepung tu optional.



hurm...exam start 12nov ni. ade lagi brape hari eh?

sbb nye, tadi, xreti nk kira. xingat oktober ade 30 ke 31 hari yer? blank! T_T

hihihihi...



bubye
Ahlami

p/s: nasi kerabu dah...nasi dagang bilo plop...huhu

7 comments:

rehan syazwani said...

waah...terenyo..rhn reti make yah sokmo..hehe...dumoh pom wat nasik kaler kunin gop...comey etep napok..heeh

Alia said...

amiiiiiiii
nakkkkkkkkkkk

Alia @ QH

Puloh said...

puloh last asgmnt 12/11 ni..pastu merdeka doh! yay! hehe..kak ami bru start exam...

ramizah said...

kain sarung pandai dah pakai, nasi kerabu pandai dh buat, ngaji pun nak habis dah..gewe pun ada dah ( cuma tak habis ngaji lagi)..pas, tuggu gapo lagi?

shah_ila said...

apo lagi achik,resipi laaa...hahhaa

Ahlami said...

shah_ila,

dik, resepi nyo..telepon ko ma jah..haha..pastue, tgk dale internet..acu tgk dale my resipi...situ molek jgk

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

nasi kerabu?selama2 kawin ni br wt sekali,malahnyo nok wt nasikabu...