Monday, March 09, 2009

Salam Maulidur Rasul


o0hh..hari ni cuti, terasa mcm kt malaysia jgk sbb cuti maulidur rasul. tapi Adelaide sbnrnye cuti Adelaide Cup. tkper lah..dah saye xtau ape2 pasal Adelaide Cup, anggap aje lah hari ni cuti maulidur rasul jgk mcm kt malaysia..huhuhu..

hari ni pegi baby-sit hariz bersama peteh and ib. hariz mcm biasa. susah nk tido kan dia. tapi akhirnye berjaya jgk tdo kan dia. tp bkn hariz jer tdo. ngn peteh2 skali. kak ib plak dh pndai main piano skrg sbb nak dodoikan hariz tdo..hahaha

ohh..merapu nye rase cakap. huhu...ape2 jer lah kan. esok ade lab lagi mcm biasa. this time i have to deal with mice. comey jgk sbnrnye binatang tue. tp terpaksa kena bunuh byk plak tue...nnti tetiba wonderpets dtg selamatkan mereka camne eh? haha..stuuuuuppiiiddo laaaa!!

sharing is caring :

Firman Allah dalam surah
al-Ahzab ayat 21
yang bermaksud:

“Sesungguhnya pada diri Rasulullah itu sebaik-baik teladan bagi kamu (untuk diikuti) iaitu bagi orang yang mengharapkan (keredaan) Allah dan (kemuliaan hidup) di akhirat dan orang yang banyak mengingati Allah.”

enough said.

selamat menyambut maulidur rasul semua!


bubye
amieeeeeeeeeeee (geram punyer pasal)


p/s: journal xbace lg nie....huk3

4 comments:

Fadhlah said...

cian mice tu..kawan wonderpat tu..."mari kawan2..kita selamatkan sahabat kita" kata wonderpet...huhuhu

Apis said...

salam.

Amie! lame tak buka belog mung, ak baru dpt internet da, wireless siap! ADSL ++ haha. err... tp satu Mega je, blh lar no, nak bukak2 belog org lps ni. Aish~ Happy New Yr la kt korg, final yr deah? All the best, we'll have more challenging days in our real career after this, so keep in mind to be always prepared for whatever life throws at us, Life's just beginning, right? hehe... dan apa yg penting???

KERJASAMA!!# HAhaha!

PS: Hariz tu anak sape?

iena hamdi said...

salam dik... kita jumpa kat sini sama eh... akak tukau link tau...

p/s: ingat dak?... kawan kak Ja.. hehehe

Ahlami said...

fadhlah:
hehe..smua org pn tgk wonderpets! yeayy!!

apis:
alahai apis pojie..mane la ko menyepi..rupe2nyer intrnet prob rupenyer..wakaka..wah2..tau jgk wonderpets...
Ps-hariz tu anak abg ram and kak falah..hehe..diorng menetap kt adelaide..

iena hamdi:
ingt kak...hehe..jom2..tukar link